dilluns, 17 de novembre del 2014

FINS SEMPRE, VIATGERS!

Des de que era ben petiteta sempre li deia a mumare que jo volia ser mestra, cosa que a vegades passa sobretot amb les boixes, però sembla que ho tenia tan i tan clar que 20 anys després m'he anat trobant amb grupets tant divertits i encantadors com el grup dels viatgers. Ara, des de casa i cansada després d'una setmana una miqueta estressant, faig una mirada enrere i veig aquella Tonia aporugada que arribava a Eivissa dia 21 de setembre, amb moltes ganes de menjar-se el món, però amb una certa incertesa al no saber que em trobaria. Però sabeu què? vaig tenir la sort que just posar un peu dins Can Guerxo em vaig sentir com a casa. Tot això gràcies a vosaltres, com a pares, als vostres infants, com els millors viatgers del món mundial, i a la resta de mestres tant fantàstics que tenim a l'escola. 

Per això volia dir-vos que dins la meva maleta dels records he afegit una foto ben grossa de tots els viatgers junts, els detalls en forma de regal que m'heu fet aquests dies i tots els bons records d'aquesta petita etapa a la vostra escola. Mil gràcies de cor i ja sabeu, gaudiu la vida amb la millor companyia perquè "LA EDUCACIÓN ES EL VESTIDO DE GALA PARA ASISTIR A LA FIESTA DE LA VIDA". 

FINS SEMPRE,
Tonia.

PD. Pels que encara no sabeu les novetats d'aquests darrers dies, finalment jo no estaré amb el grup de 5 anys, ja que divendres em van telefonar de la Conselleria per cobrir una baixa a Menorca, així que em vaig guiar pel meu coret i sense pensar-ho molt em vaig tirar a la piscina. Ja vos aniré contant que tal me tracten aquests  menorquins! :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada